בעידן הדיגיטלי, אתרי תדמית ודפי נחיתה מהווים שני גישות שונות לקידום ושיווק מקוונים. כל אחת מהן משמשת למטרות שונות וכוללת מאפיינים ייחודיים.
אתר תדמית:
אתר תדמית הוא אתר אינטרנט שמתכוון להציג את החברה, המותג, או השירות בצורה חיובית ומקיפה. כאן המטרה העיקרית היא ליצור ולחזק את המודעות, ההבנה והתמיכה במותג. התוכן באתר תדמיתי נמצא במרכז, כאשר יש דגש על סיפור המותג, ערכיו, והיכולת שלו לספק פתרונות.
דף נחיתה:
בניגוד לכך, דף נחיתה הוא עמוד ממומן באתר המכיל מידע וקריאה יעילה שתסייע לגולש לבצע פעולה מסוימת, כמו למשל רכישה, הורדה, או יצירת קשר. דף נחיתה נוצר עם מטרה מוחלטת ומצויד בקריאה פתוחה והכוונה לפעולה. כאן תמיד מצוין קריא לפעולה ספציפית שמטרתה להפוך את הגולש ללקוח.
ההבדל המרכזי נמצא במטרה: בעוד שאתר תדמית פועל לחיזוק של תמונת המותג והזיהוי, דף נחיתה מתמקד במימוש מטרות מסוימות וספציפיות. יש להם תפקידים שונים בכמה שמדובר בהצגת העסק, המוצר, או השירות בפני קהל היעד.